Kadınlar Yaz Sezonuna Vip Plaj

ANET Yönetim Kurulu Başkanı Gökalp Dinçmen, Konyaaltı Sahili ve Beach Park’ın 1 Mayıs 2015 tarihinde hizmete sunulacağını duyurdu.

27 Mart 2015 - 14:19

ANET Yönetim Kurulu Başkanı Gökalp Dinçmen, Konyaaltı Sahili ve Beach Park'ın 1 Mayıs 2015 tarihinde hizmete sunulacağını duyurdu. Dinçmen, geçen yıl Sarısu'da açılan Kadınlar Plajı'nın ise bu yıl büyük yeniliklerle hizmet vereceğini, SPA merkezi ve hamam yapılacağını, 400 metrekarelik alanın kum banyosu için düzenleneceğini ve plaj voleybolu, basketbol alanı, jimnastik aletleri, aerobik, plates yeri hazırlandığını belirtti.

ANET Yönetim Kurulu Başkanı Gökalp Dinçmen, bu yıl Antalya'da hava şartlarının el vermemesi nedeniyle sahildeki yapacakları projelerin gecikmeye uğradığının altını çizdi. 23 Nisan tarihine kadar Antalya sahillerinin güzelliğini halka yaşatmak için çalışmalara hız verdiklerini ifade eden Dinçmen, Beach Park'ın geleceğinin ne olacağının ise gündemde olduğunu aktardı. Beach Park'ın eski işletmecilerinden Milli Emlak Genel Müdürlüğü'ne, oradan da Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne devri noktasında süreç yaşandığını hatırlatan Dinçmen, "Süreçler tamamlandı. Beach Park'ın halkımızın doğru kullanması, doğru faydalanması adına çalışmalara başladık. Beach Park'ta projeye uymayan, Milli Emlak tarafından yıkılması uygun görülen, sahilin arkasında kalan bantların tamamı bu hafta başından itibaren yıkılmaya başlandı. Yıkılan alanların yerine çim ve peyzaj çalışması yapılacak. Yürüme yolları aynen kalırken, üzerinde halkımızın günlük ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri çay, kahve ve gıda ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri büfe bırakılacak. 12 plajdan ortadaki en geniş alan olan 6 numaralı plaj yıkılacak. Orası halkın serbest girişine açılacak. Bütün parkların, bahçelerin, sahillerin bakımları Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılacak. Araç giriş çıkışları kontrollü, otoparklar ise ücretli olacak. Halkımıza sahilden eskisinden daha iyi şekilde faydalanmasını sağlayacağız" diye konuştu.

VATANDAŞLAR ÜCRETLİ YER İSTEDİ

Konyaaltı Sahili'nin durumu hakkında da bilgiler veren Dinçmen, "Sahilde geçen yıl 10 adet büfe ile halkımızın ücretsiz yararlanabileceği sahil oluşturulmuştu. Bu yıl yapılan çeşitli anket ve görüşmelerde ise halkımızın ücretli yer istedikleri de görüldü. Bunun üzerine 1, 2, 3, 4, 5 büfelerimizin önlerini halkımıza yine ücretsiz yapıyoruz. 6, 7, 8, 9, 10 numaralı büfelerin önünü bir plaj haline çevirerek, halkın daha iyi, daha rahat denize girmesi adına ücretli yapıyoruz. Geçen yıl 7 bin şezlong ve 3 bin 500 şezlongla çalışmaya başlamıştık. Bu sene ise sayımız yine aynı. Ücretsiz bölümde 3 bin şezlong ve bin 500 şemsiye yer alacak. Geçen yılki yayılmış bir şemsiye ve şezlong modeli ile çalışmayacağız. Yine şemsiye toplama üniteleri olurken, kimlik karşılığında şezlong ve şemsiye verilecek. Kişi başı şezlong ve şemsiye verilecek. Kırılan veya hasara uğramış ürünleri geri almayacağız. Herkes istediği kadar şezlong ve şemsiye alamayacak. Sahilde çadır gibi görüntüler olmayacak" dedi.

Geçen yıl şezlong ve şemsiye kullanımında sıkıntılar yaşadıklarını aktaran Dinçmen, soyunma kabini ve duş sayısının arttığını, bu hizmetlerin hepsinin ücretsiz olacağını, 6, 7, 8, 9 ve 10 numaralı büfelerin önünde 2 bin 500 ahşap şezlong bulunacağını belirtti.

KONYAALTI SAHİLİ 1 MAYIS'TA HİZMETE AÇILACAK

Dinçmen, Konyaaltı Sahili'nin temizlik ve güvenliğinin belediye ile ANET personeli ile ortaklaşa gerçekleştirileceğinin altını çizerek, "Hiç kimse acele etmesin. Biraz sabır. Konyaaltı'nda ne yapılacak diye kaygılar var. Konyaaltı'nı hazır şekilde 1 Mayıs'ta hizmete açacağız. Halk burada eskisinden daha iyi güzel, daha kullanıma uygun plajlarla karşılaşacak. Büfelerimiz uygun fiyatlarla bu yılda hizmet vermeye devam edecek. Sahilde 112 Acil Servis, polis ve zabıta noktası bulunacak. Konyaaltı Sahili Antalya'nın tamamına sunulacak. Kimsenin şüphesi olmasın. Konyaaltı eskisinden daha güzel olacak" şeklinde konuştu.

KADINLAR PLAJI'NDA YENİLİKLER

Sarısu bölgesinde yer alan Kadınlar Plajı hakkında bilgi veren Dinçmen, şunları kaydetti:

"O bölgede ilk olarak kadınlara armağan olarak Kadınlar Plajı'nı yaptık. Geçen yıl çok büyük takdir gördü. 350 şezlongla başladık, kapanış şezlongu bin 450'ye ulaştı. İki buçuk ayın ortalamasında bin 50 kişinin ziyaret ettiği bir plaj haline geldi. İçinde büfe, et balık lokantası, spor merkezi üniteleri var. Biz bu hizmetlerin eksik olduğunu gördük. Bu yıl Kadınlar Plajı'na önce peyzaj çalışması ile başladık. Kadınlarımız içeriye girdiklerinde kendilerini çiçek bahçesinde hissedecekler. Yürüme yollarının tamamını kilit taş sistemine dönüştürdük. Yürüme yollarının tamamı hazırlandı. Şehrimizin en büyük hamam markasıyla kadınlara burada bir SPA merkezi ve hamam yapıyoruz. Yani gelen kadın masajını, kuaförünü, makyajını her şeyini yaptırabileceği bir SPA merkezi. Sarısu kadınlar hamamını açıyoruz. Kadınlarımıza bir ev yemeği ve el açması tatlılar, hamur işleri yapan bir yer lazım. Yani 5 çaylarını ve giderken yanlarına alabilsinler diye bir yer eksik diye düşündük. Onunla ilgili de bir tane girişteki bir dükkanımızı böyle ev yemekleri yapan bir yere çevirdik."

KADINLARA KUM BANYOSU

Kadınların dilek ve temennilerini yazmaları amacıyla koydukları defterlerden 4 tanesinin dolduğunu belirten Dinçmen, "Bu defterleri tek tek okuduk. Sahilde buraya gelen belli yaşın üzerindeki kadınlar için Sarısu'nun sahili çakıllık. Kum banyosu istediler bizden. Sarısu sahiline gelişte sol tarafta 400 metrekarelik bir alanda özel bir çalışma yapıyoruz. Kum banyosunda gömülme durumunu biz orada gayet nizami bir şekilde yapıyoruz. Gölgelikleri de üzerinde olacak. Ayrıca kadınlarımız için yine plaj voleybolu, basketbol alanı, jimnastik aletlerini kuruyoruz, aerobik ve plates yeri yapıyoruz. Seneye ise çocuklu kadınlar içinde kreş projesini hayata geçireceğiz" dedi.

SARISU PİKNİK ALANINA EN 400 MASA

Kadınlar Plajı'nın yanında Sarısu'nun genel bir alanı olduğunu anlatan Dinçmen, "Ön tarafta mesire alanı diye tabir ettiğimiz bir alan var. Biz buraya da bir ayrıcalık getirmeye çalıştık. Buraya halkı nasıl çekebiliriz. Antalyalı'nın çoluğu çocuğuyla vakit geçirebileceği çok fazla alanı yok. Böyle bir çamlık içinde bir tarafında Sarısu Deresi akan, bir taraftan da Akdeniz'in parıl pırıl akan mavi suları olan tek yer burası. Her türlü kesimin geleceği restoranlar yapılacak. Nargile evi Sarısu'nun kenarına açılacak. Sarısu'ya hafta sonu 6 bin kişi geliyor. Şikayetleri ise yeteri kadar piknik yapılacak masa olmamasıydı. 400 masa ekliyoruz. Geçen yıl 421 olan masa sayısını 821'e çıkarıyoruz.Büfeler ise vatandaşımızın A'dan Z'ye ne isterse uygun fiyata bulabileceği yerler olacak" ifadelerini kullandı.

Alana bir de fırın kazandırdıklarını ifade eden Dinçmen, "Sahil kısmına jimnastik aletleri ve plaj voleybolu ünitesiyle ilgili çalışmaları yaptık. Sarısu'daki en büyük projemiz ise 7 bin 500 metrekare üzeri kapalı ısıtma soğutması olan dünyanın en büyük ikinci trombolin şehrini kuruyoruz. Oyun alanları olan çocuk köyü kuruyoruz" dedi.

İLÇELERDEKİ ÇALIŞMALAR

Bütün çevre belediyelerin hizmetinde olduklarını vurgulayan Dinçmen, "Finike Kumluca sahilinin atıl olduğunu gördük. Fuar alanının hemen yanına bir eğlence parkı sahilde beach ve su parkı üzerin proje çalışması yapıyoruz. Ama bu yıl yetişmeyecek. Kumluca sahili içinde günlük mesire alanı ve eğlence parkı şeklinde bir projeyi de gelecek sene hayata geçireceğiz. Gazipaşa ilçesine yapılacak olan kadınlar plajı ile yer tespitinin bitiş aşamasına geldi. 3 yer tespit edildi. Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'e sunacağız. Uygun görülen yere bir de Gazipaşa ilçesine kadınlar plajını kazandıracağız" ifadelerini kullandı.

Manavgat'ın Belen Tepesi ile ilgili de bir proje çalışması yaptıklarını dile getiren Dinçmen, "ANTEPE şirketimiz gerekli çalışmayı yapıyor. Türkiye'ye ilk defa dağ kızağını getireceğiz. Manavgat'taki turistlere ve vatandaşlarımıza yönelik bir çalışmamız olacak" dedi.

Dinçmen batı ilçelerinin de yatırımlarının olduğunu sözlerine ekledi.

Bu haber 1539 defa okunmuştur.